**SHARING NONSENSE**

神 必在 沙漠 開江河 ; 在 曠野 開道路

hey ppl
IGNORE my last post's comments
i'm still SINGLE and AVAILABLE
guys,
DONT RUN AWAY!!

LOL~!!

34 blahhh:

really meh? (shy shy)

-.-"
means "no one wants"
okay!!??

eh.. got ppl chase u... u urself wan reject only hor...

My advice to the guy or even guyss??? wow... Hey, guy(s) over there.... u might wan to try 2nd or 3rd or 4th times until u suceed!!! wakaka...

QiQi, dun b shy shy la... u know... opportunity is rare d ma.. once u got it, u must grab it d...

the one sister and one brother out there, if u all got any news, share share ya.... cheers!!!

no guy(s) here~!!!
ahhhh....
SAVE ME~~~~

p/s guy(s) REALLY run away after this...

-.-"

Guy(s) running away??
That means there's ady some guy(s)???
Wow....
Wow....
Wow....

HHHHEEEELLLLLPPPPPP~~!!!!

che che back to Single~ YAHOO~~

Che Che ON SALES NOW!! or make it sale by auction...

Any bids please?? Anyone give me a starting bid?

"on sales"
means i'm 過氣 item
hahahaha...

ooppss!!! i dont mean that oh!

Eh Eh Eh... Then i wan to know the history loo....
Hiak Hiak Hiak...

Oh ya... when are CheChe free?
I wan make appointment for the history class!!!

HISTORY!!??
WATS MY HISTORY LINA!!??
HAHAHAHAHA
i'm interested to know too
keke

CHECHE.. dun gek gek le...
i'm also interest your history!!
you said tell me when we meet yah..
dun run away!!

Ahem... Cough Cough...
U wan me say so loud ar...
But I only know the intro of the History class nia...
I wan to read the rest ma...
Cough Cough

hey ppl out thr,
shout to me nxt time when u see me,
dont shout to everybody here,
keep it secret,
although i dono wats the "story" u guys know,
thks thks,
HAHA!!

you guys should ask me. i know most of HER stories. There are many stories behind her. Hmmm.. i can open a class for that.

Bobby, how much one class ar?

Lina, we know each other for so long already. wont charge you a lot. i need 3 secret password to enter some of your locked blog! muahahaha.. deal?

-.-"
i also wants those password!!

wei, wei, wei...
if i give u, then u hola me.. how?

妳跟我說話嗎?
我像是這種人嗎?
bobby我就不敢擔保了...
哈哈!!
都跟你說了
下次我們見面我會告訴你很多很多的故事
自己的
別人的
bobby的
通通告訴妳
哈哈哈哈!!!

我呢我呢????你会告诉我全部的事情吗? 0_0 《-诚恳的眼神

我们是不是时候应该开一个三八妇女会?
阿姐,奇奇,我。。。
Bobby也可以加入的。。。(如果你考虑穿裙子的话)
嘻嘻嘻嘻。。。

如果真的有三八婦女會
我一定會是永久名譽顧問
Lina妳一定是主席
不然還有誰剛擔任啊

是阿!!
你們大家不用問少少都是一個會員了
bobby更是不用說
呵呵呵

我可以做秘书吗?

This comment has been removed by the author.

您太謙虛了娜娜
婦女會主席一定是您了
須知這位子的人必須有以下的條件

1.天生八卦的特質
2.在菜巴剎殺價的能力
3.潑婦罵街的本領

副主席.. 可能真的是奇奇的姊姊了

我應該只適合做一個小小的會員吧??
哈哈哈哈

哇!原来我天生具备这些三八条件哦?
我怎么自己都不知道呢?

1.天生八卦的特質 >>> 我觉得我是后天的,自从认识了奇奇,还有老屁股,加上阿B和阿姐。。我资历还是最浅的也!

2.在菜巴剎殺價的能力 >>> 这点还可以,不用开口,老板看到我的姿色,就会自动减价。。有谁要我帮忙的,收费很便宜的。。。

3.潑婦罵街的本領 >>> 我没这个胆也!看我部落格就知道了啦!都不敢说什么重话,奇奇和阿B,阿姐都比我厉害呢!哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!

我说我还是当秘书吧!我记录可是很快的呢!

1.天生八卦的特質(我从来没有八卦~我只是关心罢了)
2.在菜巴剎殺價的能力(完全没有杀价过~虽然价钱贵,我会逆来顺受~[眼泪往肚里吞] )
3.潑婦罵街的本領(我的部落格只有赞美~没有骂过人哦。。)
我一点作副主席的资格都没有~
我要报名作会员!

这样啦,提议:

荣誉顾问: Bobby
主席: Bobby
副主席: 奇奇
秘书: Lina
康乐组: 阿姐
打杂组: 阿B

有人附议吗?

我看不需要副主席
直接skip到秘書就好了
我只要個小會員
哈哈哈哈哈

大家都成為委員了.. 那誰來做會員啊??
婦女會一定是由女的來作的
還有.. 我很不高興.. 我不要做名譽顧問
我要做永久名譽顧問

It's...

Tell Me~

You're Lucky Number...

What did you say?